U razgovoru sa magistrom glazbe, skladateljem i basistom benda Markom Jakovljevićem saznali smo da MSR nastavljaju u svom stilu predstavljanja novih vokalnih osvježenja ali i daljnjim koncertnim aktivnostima.
Nakon niza uspješnih koncerata tijekom ljeta u Austriji, Sloveniji, Srbiji, BiH, Turskoj, Mostar Sevdah Reunion se vraćaju u Hrvatsku gdje na Kaštelu Pula 30. Srpnja u 21.30 sati pripremaju novi jedinstveni koncert pod otvorenim nebom. Njihova sposobnost da sevdalinke i romsku glazbu uspješno asimiliraju sa latino, jazz, country i funk glazbenim izričajima, te da na koncertu publiku drži na nogama zainteresiranom i raspjevanom kroz cijeli repertoar uz spontane instrumentalne improvizacije je dovoljno da njihov nastup nipošto ne želite propustiti.
U razgovoru sa magistrom glazbe, skladateljem i basistom benda Markom Jakovljevićem saznali smo da MSR nastavljaju u svom stilu predstavljanja novih vokalnih osvježenja ali i daljnjim koncertnim aktivnostima.
Možete nam reći kakav koncert slušatelji mogu očekivati u Puli?
„Nastupiti na Kaštelu u Puli je za nas zaista posebno! Nakon nedavnih nastupa u Slavoniji ponovno se vraćamo u Hrvatsku gdje ćemo publici predstaviti svoje nove pjevače , ali i neke tradicionalne skladbe u modernijem ruhu.
Nastup u Puli kao nastavak ljetnih koncertnih aktivnosti?
Najava naših ljetnih nastupa bio je singl za koji smo snimili video uradak „Srdo moja“, tradicionalna sevdalinka koju možete poslušati na youtube kanalu a mogu reći da smo ovog ljeta koncertno bili iznimno aktivni te smo nastupali u Istanbulu, Grazu, Koperu, Osijeku i drugim gradovima. Nastup u Puli je nastavak naše ljetne turneje nakon kojeg se okrećemo daljnjim gostovanjima u Crnoj Gori i Sloveniji.
Primijetili smo da je bend dobio neke nove članove?
Da, jedna od osobitosti benda jeste da uvijek voli dati priliku novim i kvalitetnim glazbenicima tako da smo dobili dva nova člana u obliku vokala a to su izvrsni Milutin Sretenović Sreta i Antonija Batinić. Pored njih tu su Gabrijel Prusina- klavir, Sandi Duraković- gitara, Mišo Petrović- gitara, Senad Trnovac- bubanj, Vanja Radoja- violina, Dragi Šestić kao menadžer.
Nedavno ste objavili i novi album?
Na novom albumu smo ostvarili veoma kvalitetnu suradnju sa Sretom i album nosi ime „The balkan autumn“, a izdavač je label „Snail Records“ iz Nizozemske. Mogu reći da smo iznimno zadovoljni sa materijalom koji smo uspijeli zvučno zabilježiti. Proces snimanja naših albuma je izrazito spontan i glazba zvuči mnogo iskrenije jer joj ne prilazimo sa ustaljenog uvježbanog načina audio zapisa tako da sve radimo kada se spustimo u studio u intimi crpeći i bilježeći onu sirovu, prvu, iskrenu energiju koju glazbenici najviše vole i cijene. Osim obrada tradicionalnih i starogradskih numera ovog puta tu su i Sretine autorske skladbe koje smo aranžirali u svome stilu, a kao prvi singl kojim smo najavili album i uradili video je skladba „Daj mi bože krila“ za koju je Sreta napisao tekst, a inače se radi o tradicionalnoj romskoj skladbi poznatoj kao „Sajbija“.
Da li pored obveza koje imate sa MSR imate vremena i za bavljenje glazbom u drugim bendovima i projektima?
Da li pored obveza koje imate sa MSR imate vremena i za bavljenje glazbom u drugim bendovima i projektima?
Pokušavam koliko je to moguće u našem okruženju glazbeno biti što aktivniji. Mislim da je iznimno bitno da djeca koju podučavam vide da se bavim živom glazbom kroz koncerte ali i skladanje kako učenici u Osnovnoj Glazbenoj Školi Ljubuški gdje sam djelatan tako i studenti sa kojima radim na FPMOZ Sveučilišta u Mostaru.
Pored MSR-a aktivan sam u nastupima sa Sanelom Marićem Marom i bendom u promociji nedavno objavljenog albuma „Kovilje“ koji je jedan izniman materijal u čiji smo nastanak uložili mnogo energije, te aktivno surađujem sa dirigentom Damirom Bunozom i Simfonijskim orkestrom Mostar, glumcem Ivom Krešićem i brojnim mladim umjetnicima. Pored svega toga stignem raditi i glazbu za filmove, monodrame i predstave što me kao glazbenika u svaralačkom smislu posebno ispunjava, te mi omogućuje maksimalnu ekspresiju sopstvene vizije glazbe.